четверг, 3 апреля 2014 г.

Женщины-поэтессы

                        სასწავლო   პროექტი
1.      პროექტის სახელწოდება:         Женщины-поэтессы
2.      პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადება:    судьбы женщин-поэтесс и отражение личной судьбы в творчестве.
3.      პროექტის აქტუალობა:     Всегда ли  творчество является  отражением  личной судьбы поэта,в данном случае женщин-поэтесс.
4.      პროექტის მიზნები:   Повышение мотивации учащихся  к урокам литературы, развитие навыка исследования и умения работать в группе.
5.      მონაწილეთა ასაკი:       10 класс
6.      ვადები|ხანგრძლივობა:
7.      მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას :  Учащиеся смогут  соотносить судьбу  с творчеством, находят в стихах отражение личного,  умеют создавать буклет.
8.      პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:    Биографические данные, произведения, научные и литературоведческие  исследования, Internet
9.      პროექტის მსვლელობა (ძირითდი  აქტივობები):                                                                 выбор  общей темы,
            Распледеление учащихся по группам
            Выбор  каждой группы   поэтессы, чья судьба и творчество будет рассмотрена
            Рекомендации учителя ( материал, сайты, сборники,  требования к материалу  и т.) 
            Распределение функций внутри каждой группы
            Периодическая проверка учителем  материала
            Сбор  и проверка готового материала
             Создание буклета
            Презентация.
        
    
10.  საგნებთან/საგნიბრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლი გეგმასთან  კავშირი:

უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა).
უცხ.ს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).

11.  პროექტის ხელმძღვანელი:   Инга Нергадзе,учитель русского языка





12.  ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:  inganergaze@gmail.com

13.  პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:

Комментариев нет:

Отправить комментарий